Let op:
Door het coronavirus zijn onze vestigingen dicht. Heeft u een juridische vraag? Bel of mail. De wachttijd is langer dan normaal. Sorry voor het ongemak.
Aankopen
Aankopen
- Kan ik een koop ongedaan maken?
- Wat kan ik doen bij een miskoop via Marktplaats?
- Wanneer kan ik mijn abonnement of lidmaatschap opzeggen?
- Wat als ik niet tevreden ben met een aankoop uit een EU-land?
- Wat moet ik doen als ik iets heb gekocht bij een bedrijf dat failliet is?
- Moet een webshop mijn bestelling leveren bij een prijsfout?
- Wanneer zijn algemene voorwaarden ongeldig?
- Hoe kan ik een bedrijf mijn persoonsgegevens laten verwijderen?
- Wat kan ik doen bij problemen met mijn energierekening?
Garantie
- Wat kan ik doen als ik een ondeugdelijk product heb gekocht?
- Wat zijn mijn rechten als ik een garantiebewijs heb?
- Wat kan ik doen bij problemen na aankoop van mijn tweedehands auto?
- Wat kan ik doen als een overeenkomst niet wordt nagekomen?
- Krijg ik geld terug bij vertraging van een Europese vlucht?
- Hoe krijg ik een vergoeding als mijn bagage kwijt, beschadigd of vertraagd is?
- Heb ik recht op vergoeding bij storing van telefoon, tv of internet?
Bel ons
0900 - 8020*
Kosten € 0,10 per minuut.*
Bel maandag tot en met vrijdag 09.00 - 17.00 uur.
U krijgt een van onze juristen aan de telefoon.
Bel maandag tot en met vrijdag 09.00 - 17.00 uur.
U krijgt een van onze juristen aan de telefoon.
Over Aankopen
Wanneer u iets koopt, mag u er volgens de wet vanuit gaan dat het product doet wat u ervan mag verwachten, maar ook wat de verkoper en de fabrikant beloven. Heeft u iets gekocht, maar wilt u van de koop af? Dan is dat in sommige gevallen mogelijk.
Heeft u vragen over wat u in uw situatie het beste kunt doen? Neem dan contact op met één van onze juristen. Wij geven gratis juridisch advies.