Garantie
Aankopen
Juridisch advies
- Kan ik een koop ongedaan maken?
- Wat kan ik doen bij een miskoop via Marktplaats?
- Wanneer kan ik mijn abonnement of lidmaatschap opzeggen?
- Wat als ik niet tevreden ben met een aankoop uit een EU-land?
- Wat moet ik doen als ik iets heb gekocht bij een bedrijf dat failliet is?
- Moet een webshop mijn bestelling leveren bij een prijsfout?
- Wat zijn algemene voorwaarden?
- Hoe kan ik een bedrijf mijn persoonsgegevens laten verwijderen?
- Wat kan ik doen bij problemen met mijn energierekening?
- Moet ik annuleringskosten betalen als ik stop met mijn opleiding of cursus?
Garantie
Juridisch advies
- Wat kan ik doen als ik een ondeugdelijk product heb gekocht?
- Wat zijn mijn rechten als ik een garantiebewijs heb?
- Wat kan ik doen bij problemen na aankoop van mijn tweedehands auto?
- Wat kan ik doen als een overeenkomst niet wordt nagekomen?
- Heb ik recht op geld terug bij vertraging van een Europese vlucht?
- Hoe krijg ik een vergoeding als mijn bagage kwijt, beschadigd of vertraagd is?
- Heb ik recht op vergoeding bij storing van telefoon, tv of internet?
Over Garantie
Wanneer u een product koopt, heeft u recht op een wettelijke garantie. Dit houdt in dat u een goed product moet krijgen.