Hoe werkt het inkoopbeleid van het Juridisch Loket?
In het inkoopbeleid van het Juridisch Loket staan de afspraken waarmee wij transparant en objectief kunnen inkopen. Rechtmatig inkopen is ons uitgangspunt.
Aanbesteden
Het Juridisch Loket is een stichting die wordt gefinancierd door het ministerie van Justitie en Veiligheid. Dit betekent dat wij producten en diensten vanaf € 214.000 aanbesteden via het aanbestedingssysteem van de Nederlandse overheid: TenderNed.
Op een overeenkomst tussen u en het Juridisch Loket zijn de algemene voorwaarden van de Rijksoverheid (pdf) van toepassing.
Als u ontevreden bent over hoe de aanbesteding verloopt, kunt u terecht bij onze klachtenregeling aanbesteden (pdf).
Afhandeling facturen
Vermeld op uw factuur het verplichtingnummer dat u van het Juridisch Loket heeft gekregen. Daarnaast moet uw factuur voldoen aan de eisen van de Belastingdienst.
U kunt uw factuur sturen naar [email protected]. Stuur voor elke factuur een aparte mail. Het Juridisch Loket betaalt uw factuur binnen 30 dagen.
Inhuur extern personeel
Het Juridisch Loket huurt extern personeel in via bureau OneStopSourcing.