Overslaan en naar de inhoud gaan

Zo vraagt u om reparatie of vervanging

Heeft u iets gekocht bij een bedrijf en gaat uw aankoop kapot? Dan heeft u mogelijk een ‘ondeugdelijk product’. U kunt de verkoper per brief vragen om het product te repareren of te vervangen.

Belangrijk om te weten

  • Dit is een voorbeeldbrief van het Juridisch Loket. U kunt deze brief aanpassen naar uw situatie.
  • U bent zelf verantwoordelijk voor uw brief.
  • Verstuur de brief aangetekend én per gewone post. Bewaar een kopie voor uzelf.

Lees meer over dit onderwerp

Wat kan ik doen als ik iets heb gekocht dat niet (goed) werkt?

Gratis Download voorbeeldbrief Page 1
Hulp nodig bij uw brief? Bel ons 0900 - 8020 *€0,25 p/min. Elke werkdag tussen 09.00 - 18.00 uur. U krijgt één van onze juristen aan de telefoon.
E-mail ons Uw e-mail wordt binnen 5 werkdagen beantwoord door één van onze juristen. Bezoek ons Kom langs tijdens het inloopspreekuur op één van onze locaties