Overslaan en naar de inhoud gaan
Let op: Door het coronavirus werken wij anders. Heeft u een juridische vraag? Bel of mail. Onze jurist kan besluiten een afspraak met u te maken.

Zo vraagt u om reparatie of vervanging

  • Controleer of u recht op reparatie of vervanging heeft. En of dit nog gratis is.
  • Vraag eerst de verkoper in een gesprek om het product te repareren of vervangen.
  • Komt u er samen niet uit? Gebruik dan onze voorbeeldbrief. Stuur de bon of factuur mee.
  • Krijgt u geen reactie? Dan kunt u de verkoper in gebreke stellen.

Belangrijk om te weten

  • Dit is een voorbeeldbrief van het Juridisch Loket. U kunt deze brief aanpassen aan uw situatie.
  • U bent zelf verantwoordelijk voor uw brief.
  • Verstuur de brief aangetekend én per gewone post. Bewaar een kopie voor uzelf.

Lees meer over dit onderwerp

Wat kan ik doen als ik een ondeugdelijk product heb gekocht?

Gratis
Hulp nodig bij uw brief? Bel ons 0900 - 8020 Kosten € 0,10 per minuut* Maandag tot en met vrijdag 09.00 - 17.00 uur. U krijgt een van onze juristen aan de telefoon.
E-mail ons Uw e-mail wordt binnen 3 werkdagen beantwoord door een van onze juristen.
Terug naar boven Shape