Overslaan en naar de inhoud gaan

Zo stelt u een verkoper in gebreke

Met een ingebrekestelling geeft u een verkoper de laatste kans om het product te repareren of te vervangen. Werkt de verkoper niet mee? Dan is hij ‘in gebreke’. U kunt dan van de aankoop af.

Belangrijk om te weten

  • Dit is een voorbeeldbrief van het Juridisch Loket. U kunt deze brief aanpassen naar uw situatie.
  • U bent zelf verantwoordelijk voor uw brief.
  • Verstuur de brief aangetekend én per gewone post. Bewaar een kopie voor uzelf.

Lees meer over dit onderwerp

Wat kan ik doen als ik iets heb gekocht dat niet (goed) werkt?

Gratis Download voorbeeldbrief Page 1
Hulp nodig bij uw brief? Bel ons 0900 - 8020 *€0,25 p/min. Bel elke werkdag tussen 09.00 - 18.00 uur. U krijgt een van onze juristen aan de telefoon.
E-mail ons Uw e-mail wordt binnen 3 werkdagen beantwoord door een van onze juristen. Bezoek ons Kom langs tijdens het inloopspreekuur op een van onze locaties
Terug naar boven Shape