Overslaan en naar de inhoud gaan
Let op: Door het coronavirus werken wij anders. Heeft u een juridische vraag? Bel of mail. Onze jurist kan besluiten een afspraak met u te maken.

Zo dient u een klacht in

  • Bespreek eerst met uw bewindvoerder wat u dwars zit. Misschien komt u zo samen tot een oplossing. 
  • Levert het gesprek u niet op wat u wilt? Stuur dan onze voorbeeldbrief aan uw bewindvoerder. Schrijf duidelijk op wat uw klachten zijn en vraag om een oplossing. 
  • Gaat de klacht over een professionele bewindvoerder en reageert deze niet zoals u hoopt? Dan kunt u de klachtbrief sturen aan het hoofdkantoor van de bewindvoerder en aan de branchevereniging, bijvoorbeeld Horus.
  • Reageert de bewindvoerder niet, of niet zoals u wilt? Neem contact op met een van onze juristen.

Belangrijk om te weten

  • Dit is een voorbeeldbrief van het Juridisch Loket. U kunt deze brief aanpassen aan uw situatie.
  • U bent zelf verantwoordelijk voor uw brief.
  • Verstuur de brief aangetekend én per gewone post. Bewaar een kopie voor uzelf.

Lees meer over dit onderwerp

Gratis
Andere voorbeeldbrieven
Hulp nodig bij uw brief? Bel ons 0900 - 8020 Kosten € 0,10 per minuut* Maandag tot en met vrijdag 09.00 - 17.00 uur. U krijgt een van onze juristen aan de telefoon.
E-mail ons Uw e-mail wordt binnen 3 werkdagen beantwoord door een van onze juristen.
Terug naar boven Shape