Overslaan en naar de inhoud gaan

Zo vraagt u om levering bij een prijsfout

  • Controleer of de webshop moet leveren bij een prijsfout.
  • Denkt u dat de webwinkel moet leveren? Verzamel dan bewijs.
  • Stuur onze voorbeeldbrief aan de verkoper waarin u vraagt om uw product te leveren. Leg uit dat u geen reden had om te twijfelen aan de prijs. En stuur de bewijzen mee.
  • Weigert de verkoper, of krijgt u geen reactie? Neem dan contact op met een van onze juristen. Of vraag advies aan uw rechtsbijstandsverzekeraar.

Belangrijk om te weten

Verstuur de brief per post of e-mail. Heeft u bewijs nodig dat de ander uw brief heeft ontvangen? Bijvoorbeeld omdat u naar de rechter, een geschillencommissie of de Huurcommissie wilt? Dan is het voldoende bewijs als de ander schriftelijk op uw brief of e-mail reageert.

Krijgt u geen reactie? Stuur dan de brief per aangetekende post.

Bewaar een kopie van de brief voor uzelf. Bewaar ook het verzendbewijs en het bewijs dat uw brief is ontvangen, geweigerd of niet opgehaald.

Lees meer over dit onderwerp

Gratis
Hulp nodig bij uw brief? Bel ons 0900 - 8020 Kosten € 0,10 per minuut* Maandag tot en met vrijdag 09.00 - 17.00 uur. U krijgt een van onze juristen aan de telefoon.
E-mail ons Stel buiten kantoortijden uw juridische vraag via e-mail. Bezoek ons Kom langs tijdens het inloopspreekuur op een van onze locaties.
Terug naar boven Shape