Overslaan en naar de inhoud gaan
Let op: Door het coronavirus werken wij anders. Heeft u een juridische vraag? Bel of mail. Onze jurist kan besluiten een afspraak met u te maken.

Zo vraagt u om levering bij een prijsfout

  • Controleer of de webshop moet leveren bij een prijsfout.
  • Denkt u dat de webwinkel moet leveren? Verzamel dan bewijs.
  • Stuur onze voorbeeldbrief aan de verkoper waarin u vraagt om uw product te leveren. Leg uit dat u geen reden had om te twijfelen aan de prijs. En stuur de bewijzen mee.
  • Weigert de verkoper, of krijgt u geen reactie? Neem dan contact op met een van onze juristen. Of vraag advies aan uw rechtsbijstandsverzekeraar.

Belangrijk om te weten

  • Dit is een voorbeeldbrief van het Juridisch Loket. U kunt deze brief aanpassen aan uw situatie.
  • U bent zelf verantwoordelijk voor uw brief.
  • Verstuur de brief aangetekend én per gewone post. Bewaar een kopie voor uzelf.

Lees meer over dit onderwerp

Moet een webshop mijn bestelling leveren bij een prijsfout?

Gratis
Hulp nodig bij uw brief? Bel ons 0900 - 8020 Kosten € 0,10 per minuut* Maandag tot en met vrijdag 09.00 - 17.00 uur. U krijgt een van onze juristen aan de telefoon.
E-mail ons Uw e-mail wordt binnen 3 werkdagen beantwoord door een van onze juristen.
Terug naar boven Shape