Heeft u een klacht over het Juridisch Loket?
Bent u niet tevreden over ons juridisch advies? Of vindt u dat u niet goed behandeld bent? Dan kunt u een klacht indienen.
Zo dient u een klacht in
Bespreek uw klacht eerst persoonlijk met de medewerker over wie uw klacht gaat. Of met de leidinggevende van die medewerker. Dat kan in de vestiging waar het misging, of via het gratis telefoonnummer 0800-8020. We zoeken dan samen naar een goede oplossing.
Vul het klachtenformulier in
Komt u er samen niet uit? Dan kunt u een klacht insturen via ons online klachtenformulier. U kunt het formulier ook downloaden en opsturen naar:
Het Juridisch Loket
Postbus 487
3500 AL Utrecht
U krijgt binnen 3 werkdagen een ontvangstbevestiging. Binnen 2 weken nemen wij contact met u op om een oplossing te vinden voor uw klacht. U leest er meer over in onze klachtenregeling.
Wij gaan zorgvuldig om met uw persoonlijke gegevens.
Bedankt voor uw feedback.
Heeft u een vraag? Neem bij vragen contact op met een van onze juristen.