Overslaan en naar de inhoud gaan

Benodigde gegevens

Wanneer u het annuleringsformulier invult vraagt het Juridisch Loket de essentiële gegevens om uw identiteit in redelijke mate te kunnen vaststellen. Wij doen dit om er zeker van te zijn dat de juiste afspraak wordt geannuleerd. Het Juridisch Loket vraagt u in ieder geval om de volgende gegevens.

  • uw naam
  • uw adres
  • uw mailadres
  • uw geboortedatum
  • de datum van uw afspraak
  • de tijd van uw afspraak
  • de locatie van uw afspraak
  • de reden van annulering

De reden van annulering kan gebruikt worden om onze dienstverlening verder te verbeteren.

Overige verwerkingen en uw rechten

Door het gebruik van het annuleringsformulier worden uw gegevens verwerkt volgens het privacybeleid van het Juridisch Loket. Wanneer u instemt met de voorwaarden van het mailformulier, begrijpt u dat de verwerking van uw persoonsgegevens gebeurd zoals in dit privacybeleid omschreven. In het bijzonder betekent dit dat wij uw gegevens zullen verwerken in onze interne systemen en dat deze gegevens ook gebruikt worden voor de doelen zoals omschreven in ons privacybeleid.

In het kort betreft dit in ieder geval de volgende verwerkingen:

  • opname van uw gegevens in onze interne klantregistratiesystemen
  • geanonimiseerde verwerking voor statistische doeleinden
  • geanonimiseerde verwerking in het kader van de verbetering van onze dienstverlening
  • geanonimiseerde verwerking in het kader van taakstelling en verantwoording aan de Raad voor Rechtsbijstand

U heeft altijd het recht om te verzoeken om aanpassing, verwijdering of correctie van uw gegevens.

Voor ons volledige privacybeleid en om gebruik te maken van uw rechten kijkt u hier.

Terug naar boven Shape