Overslaan en naar de inhoud gaan
Let op: Door het coronavirus zijn onze vestigingen dicht. Heeft u een juridische vraag? Bel of mail. De wachttijd is langer dan normaal. Sorry voor het ongemak.

Gratis informatie

Op onze website vindt u informatie over juridische onderwerpen.

Kijk eerst bij een van deze onderwerpen.

Misschien staat hier het antwoord op uw vraag.

Wonen en buren
Werk en inkomen
Familie en relatie
Politie en justitie
Aankopen en garantie
Schulden en incasso

U vindt ook voorbeelden van brieven.

Gratis persoonlijk advies

Onze juristen geven u persoonlijk advies.

Ze zijn onafhankelijk.

Dit betekent dat andere organisaties geen invloed op onze juristen hebben.

Wij zijn er niet voor:

  • bedrijven, stichtingen en verenigingen
  • zakelijke verhuurders
  • belangenbehartiging
  • ondernemersvragen
  • vragen over vermogen, pacht en onroerend goed
  • vragen over buitenlands recht

Bellen en e-mailen

U kan ons bellen of een e-mail sturen.

Door het coronavirus zijn al onze locaties gesloten. Wilt u contact? Dan kunt u bellen of een e-mail sturen. De wachttijd is langer dan normaal. Sorry voor het ongemak.

Afspraak maken

Is er meer tijd nodig voor het antwoord op uw vraag?

Dan maakt de jurist een afspraak met u.

U kunt niet zelf de afspraak maken.

Helaas kunnen wij niet iedereen helpen.

Wij vragen naar uw inkomen en vermogen van 2018.

Verdient u teveel of heeft u teveel vermogen?

Dan kunnen wij u niet verder helpen.

Dat staat in de Wet op Rechtsbijstand.

U kunt dan misschien terecht bij uw rechtsbijstandsverzekering of vakbond.

Advocaat of mediator

Soms kunnen wij u niet verder helpen.

Wij verwijzen u dan door.

Bijvoorbeeld naar een advocaat, een mediator of de gemeente.

Terug naar boven Shape