Overslaan en naar de inhoud gaan

Gratis informatie

Op onze website vindt u informatie over juridische onderwerpen.

Kijk eerst bij een van deze onderwerpen.

Misschien staat hier het antwoord op uw vraag.

Wonen en buren
Werk en inkomen
Familie en relatie
Politie en justitie
Aankopen en garantie
Schulden en incasso

U vindt ook voorbeelden van brieven.

Gratis persoonlijk advies

Onze juristen geven u persoonlijk advies.

Ze zijn onafhankelijk.

Dit betekent dat andere organisaties geen invloed op onze juristen hebben.

Helaas kunnen wij niet iedereen helpen.

Wij vragen naar uw inkomen en vermogen van 2021.

Verdient u teveel of heeft u te veel vermogen?

Dan kunnen wij u niet verder helpen.

U kunt dan misschien terecht bij uw rechtsbijstandverzekering of vakbond.

Contact

U kan ons bellen of naar onze locatie komen.

We hebben 30 locaties.

Elk locatie heeft een inloopspreekuur.

U kunt langskomen tijdens de openingstijden.

U hoeft hiervoor geen afspraak te maken.

U kunt aan de balie uw vraag stellen aan de jurist.

Afspraak maken

Is er meer tijd nodig voor het antwoord op uw vraag?

Dan maakt de jurist een afspraak met u.

U kunt niet zelf de afspraak maken.

Advocaat of mediator

Soms kunnen wij u niet verder helpen.

Wij verwijzen u dan door.

Bijvoorbeeld naar een advocaat, een mediator of de gemeente.

Wij zijn er niet voor:

  • bedrijven, stichtingen en verenigingen
  • zakelijke verhuurders
  • belangenbehartiging
  • ondernemersvragen
  • vragen over vermogen, pacht en onroerend goed
  • vragen over buitenlands recht
Terug naar boven Shape