Het Juridisch Loket lanceert app

12 december 2013

Mobiel internet kent een enorme opmars en is niet meer weg te denken in de maatschappij. De verwachting is dat er in 2014 al meer mobiele (tablets en telefoons) dan vaste internetters zijn. Ook klanten met een juridische vraag gebruiken mobiel internet. Om op deze nieuwe ontwikkeling in te spelen heeft het Juridisch Loket een app ontwikkeld. Deze app helpt klanten bij het zoeken naar het juiste antwoord op hun vraag en geeft overzicht.

Functionaliteiten van de Juridisch Loket app
De Juridisch Loket app is een aanvulling op de dienstverlening en ondersteunt de zelfredzaamheid van de klant. De app helpt,  geeft overzicht en bereidt klanten voor op een bezoek aan het Juridisch Loket.

In de app kan de klant:

  • Afspraken bijhouden of zich afmelden voor een spreekuurafspraak;
  • Geluidsopnamen maken als geheugensteun;
  • Documenten scannen, zodat hij alle belangrijke documenten binnen handbereik heeft;
  • Contact gegevens van belangrijke hulpverlenende instanties vinden;
  • Taken bijhouden ter voorbereiding op een tweede afspraak (prioriteitenlijst);

Download de Juridisch Loket app
IOS (Apple) gebruikers kunnen de Juridisch Loket app downloaden in de App Store. Android gebruikers kunnen de app downloaden in de Google Play store.

Naar het nieuwsoverzicht