Logo
Cookie Privacy

Heeft u een klacht over het Juridisch Loket?

Bent u niet tevreden over ons juridisch advies? Of vindt u dat u niet goed behandeld bent? Dan kunt u een klacht indienen.

Zo dient u een klacht in

Bespreek uw klacht eerst persoonlijk met de medewerker over wie uw klacht gaat. Of met de leidinggevende van die medewerker. Dat kan in de vestiging waar het misging, of via het gratis telefoonnummer 0800-8020. We zoeken dan samen naar een goede oplossing.

Komt u er samen niet uit? Dan kunt u online een klacht insturen. U kunt ook een klachtenformulier downloaden en opsturen naar:

Het Juridisch Loket
Postbus 487
3500 AL Utrecht

U krijgt binnen 3 werkdagen een ontvangstbevestiging. Binnen 2 weken nemen wij contact met u op om een oplossing te vinden voor uw klacht. U leest er meer over in onze klachtenregeling.

Wij gaan zorgvuldig om met uw persoonlijke gegevens.

Bent u geholpen met deze informatie?
Delen
Logo

Bel gratis

0800 - 8020

Maandag t/m vrijdag 09.00 – 17.00 uur. Persoonlijk juridisch advies voor iedereen met een laag inkomen.

Onderwerpen
Wonen & BurenWerk & InkomenFamilie & RelatiePolitie & JustitieAankopen & GarantieSchulden & Incasso

©2024 Het Juridisch Loket

Disclaimer

Privacyverklaring

Cookieverklaring

Terug naar boven