Overslaan en naar de inhoud gaan
Let op: Door het coronavirus zijn onze vestigingen dicht. Heeft u een juridische vraag? Bel of mail. De wachttijd is langer dan normaal. Sorry voor het ongemak.

Bereikbaarheid

Het Juridisch Loket volgt de richtlijnen van de overheid en het RIVM. Daarom zijn onze vestigingen niet meer geopend voor bezoekers. Heeft u een juridische vraag?

● Bel ons op 0900 - 8020 (Kosten € 0,10 per minuut* maandag t/m donderdag 09.00 – 17.00 uur. Vrijdag 09.00 - 13.00 uur.)

● Of stel uw vraag per e-mail.

Door alle vragen over het coronavirus is het drukker dan normaal. Wij vragen uw begrip bij langere wachttijden.

U hoeft geen contact op te nemen voor een ‘diagnosedocument’. Eerder kreeg u met dit diagnosedocument een korting op uw eigen bijdrage. Vanwege het coronavirus heeft u tijdelijk geen diagnosedocument nodig om deze korting te krijgen. Als u van de Raad van Rechtsbijstand een toevoeging krijgt, krijgt u automatisch de korting op uw eigen bijdrage.

Vragen over het coronavirus

Het Europees Consumenten Centrum (ECC) beantwoordt uw vragen over coronavirus en reizen.

Nieuwe ontwikkelingen

Het Juridisch Loket bekijkt per dag wat de nieuwe ontwikkelingen zijn en wat deze voor u betekenen. Ook voor onze juristen is de coronacrisis nieuw en bijzonder. Daarom kan het zijn dat we nog geen duidelijk advies hebben voor uw situatie. Onze juristen doen hun best u zo goed mogelijk te helpen.

Terug naar boven Shape