Overslaan en naar de inhoud gaan

SGR en failliete reisorganisatie

SGR gaat aan de slag voor de reizigers als een aangesloten reisorganisatie failliet gaat of uitstel van betaling aanvraagt. SGR betaalt klanten hun geld terug of regelt dat de reis door een andere partij wordt uitgevoerd.

Voor reizigers die al op hun vakantiebestemming zijn, zorgt SGR dat hun vakantie niet in gevaar komt.

Uitstel betaling TravelBird

TravelBird heeft 31 oktober uitstel van betaling aangevraagd. SGR adviseert klanten dringend geen geld meer over te maken aan TravelBird, ook niet op verzoek van de bewindvoerder of curator. Betalingen na 31 oktober worden namelijk niet meer door SGR gegarandeerd.

Consumenten krijgen op korte termijn meer informatie van SGR over hun geboekte reis. Cadeaubonnen van TravelBird of vouchers die via TravelBird gekocht zijn, vallen niet onder de garantie van SGR.

Meer informatie

Onze jurist Anneke van Kesteren vertelt in onderstaande video meer over uw rechten als een reisorganisatie failliet gaat.


Alle actuele berichten

U ziet dit omdat u onze campagne of social cookies niet heeft geaccepteerd.

Als u onze video's of social media share wilt gebruiken, wijzigt u uw cookievoorkeuren.

Pas cookies aan
Terug naar boven Shape