Overslaan en naar de inhoud gaan

Klanten met een pakketreis of een geldige SGR-voucher krijgen vanzelf bericht van SGR. U hoeft zich niet zelf aan te melden. SGR adviseert snel te reageren als u een bericht ontvangt.

Op de website van SGR leest u welke groepen reizigers bericht hebben ontvangen. Heeft u niets gehoord, terwijl u wel bericht had moeten krijgen? Neem dan zelf contact op met SGR.

Vouchers

Klanten die een reisvoucher hebben, moeten opletten op de geldigheid. Reisbureaus kunnen de geldigheid van reisvouchers verlengen, maar dat geldt mogelijk niet voor de dekking van SGR.

Los vliegticket

Klanten die een los vliegticket boekten, kunnen zich melden bij de curator. Die bekijkt wat de mogelijkheden zijn voor de reis of teruggave van het geld.

Faillissementsuitkering

Werknemers kunnen zich melden bij UWV voor een faillissementsuitkering als D-reizen hun loon niet meer kan betalen. De curator van D-reizen informeert de werknemers over hun contract.


Alle actuele berichten

U ziet dit omdat u onze campagne of social cookies niet heeft geaccepteerd.

Als u onze video's of social media share wilt gebruiken, wijzigt u uw cookievoorkeuren.

Pas cookies aan
Terug naar boven Shape